Nga Redaksia:
Nën udhëheqjen e presidentit Donald Trump, iniciativa Make America Healthy Again (MAHA) avancon në dy fronte kryesore: përfshirja e ushqyerjes në formimin mjekësor dhe rishikimi i reklamimit të ushqimeve të destinuara për të miturit. Projekti koordinohet nga komisioni i krijuar në shkurt dhe i kryesuar nga Robert F. Kennedy Jr., i cili ka vënë theksin te ajo që ai e përshkruan si një krizë të sëmundjeve kronike të lidhura me dietën.
Një draft i raportit të ardhshëm të komisionit, i siguruar nga Reuters, rekomandon që agjenci federale si Komisioni Federal i Tregtisë të shqyrtojnë krijimin e udhëzimeve për të kufizuar marketingun e ushqimeve jo të shëndetshme për fëmijë, një praktikë që aktualisht lëviz miliarda dollarë në fushata televizive dhe në rrjetet sociale. Ekspertët e shëndetit publik theksojnë se reklamat janë një nga faktorët kryesorë që ndikojnë në zakonet ushqimore, sidomos te të rinjtë.
Paralelisht, agenda MAHA promovon një reformë në edukimin mjekësor. Kennedy ka paralajmëruar se shumica e mjekëve diplomohen pa njohuri të mjaftueshme mbi ushqyerjen, megjithëse sëmundjet kronike të lidhura me dietën shkaktojnë rreth një milion vdekje në vit në SHBA dhe gjenerojnë kosto mbi 4,4 trilionë dollarë.
Propozimi synon që shkollat e mjekësisë të integrojnë ushqyerjen në programet e tyre mësimore, që provimi MCAT të përfshijë pyetje në këtë fushë dhe që si rezidencat ashtu edhe certifikimet profesionale të njohin kompetencën ushqimore si pjesë thelbësore të praktikës mjekësore.
Sekretarja e Arsimit, Linda McMahon, shprehu mbështetjen e saj për këtë politikë dhe nënvizoi nevojën që programet akademike të përshtaten me kërkimet shkencore më të fundit. “Shkollat e mjekësisë duhet të përputhin formimin e tyre me evidencën, në mënyrë që mjekët e ardhshëm të jenë më të përgatitur për t’u ndihmuar pacientëve të tyre”, theksoi ajo.
Debati nuk është pa sfida. Drafti i komisionit kujton se përpjekjet e mëparshme për të vendosur udhëzime të ngjashme u përballën me kundërshtim të fortë nga industria ushqimore. Në fakt, kompani si Coca-Cola, PepsiCo, Mondelēz dhe McDonald’s kanë intensifikuar aktivitetin e tyre të lobimit në Uashington gjatë vitit 2025, sipas regjistrave zyrtarë.
Ndërkohë, përfaqësues të programit të vetërregullimit vullnetar të industrisë, si Children’s Food and Beverage Advertising Initiative (CFBAI), mbrojnë përparimet e arritura, megjithëse specialistët e shëndetit konsiderojnë se ende ekzistojnë shumë përjashtime që kufizojnë efektivitetin e tij.
Shtëpia e Bardhë ka këmbëngulur se vendimet do të udhëhiqen vetëm nga “shkenca e artë” dhe se objektivi qendror i MAHA është ulja e incidencës së sëmundjeve kronike tek fëmijët dhe të rriturit, duke promovuar si mjedise ushqimore më të shëndetshme ashtu edhe një përgatitje më të fortë mjekësore në fushën e ushqyerjes.
Me publikimin e Udhëzimeve dietike për amerikanët e vitit 2025 në horizont, administrata synon të vendosë themelet e një strategjie gjithëpërfshirëse që kombinon edukimin, rregullimin dhe parandalimin.
Ky material është pronë e Patriotikmedia.al dhe është i mbrojtur nga ligjet për të drejtën e autorit. Ndalohet riprodhimi, apo publikimi i plotë apo i pjesshëm i këtij materiali pa lejen e shkruar paraprakisht nga redaksia. Shkelësit do të përballen me pasojat ligjore sipas legjislacionit në fuqi.